tiistai 16. elokuuta 2016

Väliaikatiedote

Joku on saattanut siellä jo ihmetellä, että eikös se Tuoppi postaile enää mitään muuta kuin pelkkiä trailereita ja muita turhakkeita? Noh, siihen on syynsä, sillä televisioni päätti tuossa männä viikolla sanoa työsuhteensa meikän kanssa irti, ja arvostelujen kirjoittaminen on siksi ollut hieman ongelmallista. Nyt tilanne on kuitenkin korjautunut ja minulla on taasen ehjä töllötin käytössäni, joten pääsen siten pian niitä arvostelujakin tänne rustailemaan.

Ai niin! Tiesittekös muuten, että...



6 kommenttia:

Waltsu kirjoitti...

Tunnen kipusi. Itse olen nyt odotellut pian parisen viikkoa, että taloyhtiöstä tultaisiin korjaamaan uuden asuntoni televisiokaapelirasia. Nyt olen joutunut iltaisin tyytymään nettipalveluiden ohjelmatarjontaan ja olo on täysin irrallinen maailmasta. Joku voisi väittää, että olen televisioaddikti ja vieroitusoireet ovat nyt pahimmillaan...

Tuoppi kirjoitti...

Kohtalontoveri, heh. Minä en itse pahemmin television ohjelmista perusta, mutta elokuvani tykkään siitä katsella ennemmin kuin vaikkapa tietokoneen ruudulta. Sen verran vanhan liiton mies kuitenkin olen. Nyt se onnistuu taas. Ainakin seuraavan hajoamiskertaan saakka, heh.

Graduated Cylinder kirjoitti...

Teknisiä ongelmia siis sielläkin. Mulla on aika-ajoin kenkkuileva kiintolevy ja koneen saaminen käyntiin vaatii toisinaan useamman tunnin chkdsk/fixboot/varmuuskopiointi-rumban. Viimeksi eilen.

Tuoppi kirjoitti...

Kuulostaa ilkeältä ja samalla äärimmäisen turhauttavalta...

...noir kirjoitti...

Onneksi televisioiden keskihinta on nykyään aika soveliaalla tasolla ja jos käyttää telkkaria kuten minä, lähestulkoon vain muiden kuin televisiolähetysten katseluun niin taskurahoilla voi hakea vaikka jonkin hätävarakuvaputkitelsun kierrätyskeskuksesta. Ilman kaukosäädintä of course.

Mutta sinä tietenkin ostit jonkin IMAX-kaareutuva-3D-tuonpuoleinen-satakakskyttuumaa-telkkarin.

Tuoppi kirjoitti...

Semmoisen jos olisin hankkinut, niin olisin samoin tein saanut muuttaa isompaan kämppäänkin. 20 tuumainen taulutöllö tuli hommattua. Sen isompaa en tarvitse...